• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån, savelend.se?

Savelend

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
27 Januari 2014
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Mitt lån blev igårkväll beviljat och jag har fått fakturan via mail och på mitt konto ligger lån aktivt, så långt så bra, problemet är att jag inte fått in några cash på kontot, dock sa de i telefon igår att jag skulle ha de idag vid 17 tiden men ännu inga pengar :/ jag har swedbank som bank och ja jag blev beviljad lån igårkväll så man funderar ju såklart på vart pengarna är :/

Om det ligger aktivt så betalades det ut idag vid lunchtid och bör ha kommit fram idag. Hann det inte med i den dragningen landar det på ditt konto imorgon förmiddag. Om du hör av dig per mail kan du få en verifikation på överföringen för att känna dig tryggare.

Hälsningar
Ludwig
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tanken är väl att det ska gå snabbt och låna, inte gå några dygn innan
Pengarna kanske kommer det är ju ändå kortidslån så vad händer om jag betalar
Tillbacks den 2 dygn försent det vet ni...

Osäriösa bolag håller på så , typ dinfinans nej vänd er till andra bolag i första hand
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Förhoppningsvis har vi någon av våra lånare som läser här och kan bekräfta att de har fått pengar. :)

Förutom han som har startat tråder verkar ingen ha fått pengar på kontot än, alla har ju fått
Löfte och de flesta här har fått avslag eller fått råd via mail att pantsätta sina villor för 3000kr lån man undra vad FI håller med
 

Savelend

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
27 Januari 2014
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Tanken är väl att det ska gå snabbt och låna, inte gå några dygn innan
Pengarna kanske kommer det är ju ändå kortidslån så vad händer om jag betalar
Tillbacks den 2 dygn försent det vet ni...

Osäriösa bolag håller på så , typ dinfinans nej vänd er till andra bolag i första hand

Det har du absolut rätt i. Vi är inte alls nöjda med oss själva när det gäller tiden från ansökan -> besked -> utbetalning senaste dagarna. Då vi är nystartade är inte alla rutiner på plats och vi utvärderar efter varje dag vad vi kan göra bättre. Vår målsättning är att vi ska vara humana och visa en stor förståelse för våra kunders situationer. Detta innebär att ringer du in och säger "Hej Ludwig, jag blir en dag sen med lånet" och pengarna sedan kommer in så kommer vi vara glada för att du betalade tillbaka och inte ta ut några extra uppgifter.

Jag förstår att det är svårt att lita på ett nystartat bolag, men vår målsättning från början har varit att ha den bästa kundsupporten. Vi har fått långt mycket mer ansökningar än vad vi räknat med och det har gjort att vi inte var förberedda, tyvärr. Vi jobbet nu febrilt på att förbättra strukturen på våra system för att Ni ska känna er helt nöjda och förstådda hos oss.

Tack för ert tålamod.

Som alltid: Brådskande och case-specifika frågor tar ni bäst via mail. Vi bemannar den och telefonen 10-16. Innan vår växel är fullt fungerande nås vi lättast per email.

/Ludwig Pettersson
 

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
Det har du absolut rätt i. Vi är inte alls nöjda med oss själva när det gäller tiden från ansökan -> besked -> utbetalning senaste dagarna. Då vi är nystartade är inte alla rutiner på plats och vi utvärderar efter varje dag vad vi kan göra bättre. Vår målsättning är att vi ska vara humana och visa en stor förståelse för våra kunders situationer. Detta innebär att ringer du in och säger "Hej Ludwig, jag blir en dag sen med lånet" och pengarna sedan kommer in så kommer vi vara glada för att du betalade tillbaka och inte ta ut några extra uppgifter.

Jag förstår att det är svårt att lita på ett nystartat bolag, men vår målsättning från början har varit att ha den bästa kundsupporten. Vi har fått långt mycket mer ansökningar än vad vi räknat med och det har gjort att vi inte var förberedda, tyvärr. Vi jobbet nu febrilt på att förbättra strukturen på våra system för att Ni ska känna er helt nöjda och förstådda hos oss.

Tack för ert tålamod.

Som alltid: Brådskande och case-specifika frågor tar ni bäst via mail. Vi bemannar den och telefonen 10-16. Innan vår växel är fullt fungerande nås vi lättast per email.

/Ludwig Pettersson

Hittintills har ni svarat snabbt på telefon så det blir säkert fint. Lite tålamod kan man ha tycker jag.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tycker det låter som allt för många bortförklaringar för att det ska vara seriöst.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Har någon fått penger ? Eller prata man bara om penger?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Undrar om man måste ha en taxerad inkomst på 1 mille för att bli beviljad 3000:-? 'Enligt vår kreditkontroll'.....Måste vara strikta mallar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp